Oh Magyarország...

Már régóta folyamatosan bánt engem az, ahogy a magyar emberek bizonyos témákra reagálnak. Szörnyen zavar, hogy mennyire szűklátókörű, gyűlölködő emberekkel vagyok körülvéve, akik az alkalmazkodás legkisebb aktusára is képtelenek, folyton csak köpködnek minden új dologra, és a karosszékükből ülve, fölényük teljes tudatában néznek le mindenkit, aki másképp gondolkodik mint ők. 

Ide tartoznak azok, akik a nemi erőszakot ha nem is normálisnak tartják, de a férfi biológiai viselkedési mintájából eredeztetik. Főleg az szomorít el, hogy ezek sok esetben férfiak. Mindig elképzelek egy értelmes embert (tudom, az én hibám) aki a következő mondatokat ejti ki a száján "nem csoda, hogy megerőszakoltam, hiszen úgy viselkedett, hogy nem tudtam neki ellenállni. Tudhatta volna, hogy a férfiak ilyenek, és nekünk nincs erőnk ellenállni ezeknek a vágyainknak, ami egyébként csak nekünk, férfiaknak vannak, úgyhogy ne is mondjátok azt, hogy ellen tudunk állni neki, mert nem tudtok ti semmitse. A ti hibátok, ha mégis megerőszakolunk titeket, mert este részegen, miniszoknyában könyörögtök érte, mi pedig semmit sem tehetünk. Meg kell tennünk, ennyi." Ez olyan nekem, mint valami megszállásos horrortörténet. A férfiaknak ne lenne birtokában a szabad döntés és cselekvés képessége? Ugyan már. Csak ők lennének szexuális lények? Ugyan már. Én nem gondolom, hogy jó a férfiaknak, ha így tüntetik fel magukat. Szerintem civilizált emberi képbe ez nem fér be, akkor sem, ha könnyebb ezzel megmagyarázni mindent. 

Ide tartozik a bevándorlókkal kapcsolatos szupermagyar érzület is. Én értem, hogy rosszakat hallunk róluk, és félünk tőlük, de attól még azt mondani hogy majd idejönnek és megerőszakolják az asszonyainkat, nekem kicsit erős. Ezek szerint csak magyar férfiak erőszakolhatnak meg magyar asszonyokat? Arról nem is beszélve, hogy sokan arra hivatkoznak (pont ma láttam Facebookon egy comment thread-et ezzel kapcsolatban), hogy "persze, Magyarországon is vannak erőszakoló férfiak, de hát a magyar kultúra ezt elítéli, az arab meg nem". Hát normális? :D Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon a családon belüli erőszak nagy százalékban büntetlen marad, mert sokan nem is értik, hogy lehet erőszakról beszélni pl. egy házasság keretein belül. Hiszen a házasok szexelnek, nem? De. Hátakkor mit tetszik panaszkodni? Amúgyis szeretik a nők, ha néha falhozvágják őket. Problem solved. 

Ezek miatt mostanában egyre rosszabbul érzem magam. És igen, sajnos, kezd nagyon zavarni, hogy itt élek, ebben az országban, ezekkel az emberekkel.